Strona główna/O ecoexpress24/Aktualności/Zima tuż tuż... czyli idealny moment na porządki posesji!

Zima tuż tuż... czyli idealny moment na porządki posesji!

26 Października 2018

Sprzątanie posesji przed zimą to nie tylko usuwanie liści i zabezpieczanie krzewów przed mrozami. W okresie od wiosny do jesieni na posesji gromadzi się wiele odpadów, które powinny zostać usunięte zanim spadnie pierwszy śnieg. Jeżeli posesja będzie nieuprzątnięta, przygotowanie jej do wypoczynku i sadzenia roślin na początku kolejnego sezonu zajmie znacznie więcej czasu.

Jakie odpady gromadzą się na posesji?

Aby usunąć wszystkie śmieci, które nagromadziły się w ogrodzie oraz w innych częściach posesji, powinno się wcześniej sprawdzić, jaki rodzaj odpadów chce się wyrzucić oraz jaka jest ich ilość. Zabronione jest wyrzucanie opakowań po nawozach sztucznych, resztek roślin, trawy czy ściętych konarów drzew owocowych do kubłów na zmieszane odpady komunalne. Ponadto do kubłów nie powinno się wyrzucać starych mebli ogrodowych i desek z rozbiórki starych szop, nawet gdy elementy konstrukcyjne są pocięte na mniejsze kawałki. Aby legalnie pozbyć się wszystkich odpadów, powinno się zamówić kontener na odpady. Można do niego wrzucić wszystkie śmieci, jakie nagromadziły się przed domem i w ogrodzie, a także pozbyć się z domu odpadów wielkogabarytowych czy pozostałości po remoncie przeprowadzonym w lecie.

Jak wynająć kontener na odpady?

Wynajęcie kontenera na śmieci, które chce się wyrzucić z posesji, można zamówić u nas na stronie w sekcji wywóz odpadów. Przed dokonaniem zamówienia powinno się określić, jakiego rodzaju pojemnika na odpady się potrzebuje - oferujemy kontenery na gruz, odpady pobudowlane, odpady zmieszane, gabaryty, zmieszane czy nawet pape i wełne mineralną. Zwykle w czasie sprzątania posesji zamawiane są kontenery na odpady zmieszane.
 
Kontener zamawia się przez naszą aplikację, w której najpierw wybiera się rodzaj pojemnika i jego wielkość, a następnie podaje się adres dostawy kontenera i dokonuje się płatności. Informujemy przed zamówieniem, ile wynosi czas dostawy pojemnika do wskazanej lokalizacji, dlatego zaplanowanie dnia na sprzątanie jest łatwiejsze. Zwykle kontener jest podstawiany od 24 do 72 godzin od dokonania płatności. Płatność za wynajęcie kontenera lub worka big-bag odbywa się poprzez system PayU, dlatego pieniądze są księgowane na naszym koncie w czasie rzeczywistym.
 
Ze względu na to, że kontener jest opłacany przed jego dostarczeniem, odbiór napełnionego pojemnika może odbyć się pod nieobecność właściciela posesji. Wystarczy, że zamawiający umożliwi pracownikowi firmy wjazd do miejsca, w którym stoi kontener, a śmieci zostaną wywiezione, gdy właściciel posesji jest w pracy lub na zakupach.

Podobne wiadomości:

do góry